H KOEM Λογιστική & Συμβουλευτική δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών σε οργανισμούς, επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα.

O ρόλος  προϋποθέτει τη  δυνατότητα εργασίας υπό συνθήκες σχετικής πίεσης,  τη τήρηση προτεραιοτήτων και αυστηρών προθεσμιών, τη  δυνατότητα ανάληψης ευθηνών και πρωτοβουλιών, εργαζόμενος/η  ατομικά ή  και στο πλαίσιο ομάδας εργασίας.

The Role

  • Accounting management of B and C category books
  • Payroll
  • Tax consulting
  • Financial statement analysis
  • Εκπόνηση  επιχειρηματικών σχεδίων
  • Management of investment programs

Required Qualifications:

  • Bachelor’s or Master’s degree in a relevant field
  • Excellent knowledge of Microsoft Office
  • Ευχέρεια στη διαχείριση  Πληροφοριακών Συστημάτων

Desired Qualifications:

  • Εμπειρία εργασίας σε  μηχανογραφημένο λογιστήριο
  • Knowledge of the English language
  • Experience in managing SME support programs (NSRF, Development Law, etc.)
  • Communication and organizational skills
  • Consistency and a high sense of responsibility

KOEM Offers

  • Competitive compensation
  • Continuous training and professional development
  • Ευχάριστο  περιβάλλον εργασίας

Αν πιστεύεις ότι η θέση αυτή είναι κατάλληλη για εσένα στείλε το βιογραφικό σου στο info@koem.eu