Our Process

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus pharetra tortor eget lacus ullamcorper, posuere fringilla justo convallis.

1
Step 1. Discussion
Let’s kick things off. This is where we work together to outline the various challenges and opportunities that your business wants to address. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus pharetra tortor eget lacus ullamcorpe.
  • First, we’ll meet with you to understand the business requirements, technical motivations, and financial budgets
  • Our team will then perform a comprehensive Technical Audit to inventory your entire technology stack, covering all components and external systems or backing services in-scope for migration
2
Step 2. Ideas & Concepts
Now that the Discovery phase is complete, it’s time to get everything in writing.
  • One of our project managers will create a plan that’s broken up into 2-week sprints to carry out the SoW
  • Clients are added to Slack for real-time collaboration with the Bluelight Consulting team
3
Step 3. Check and try out the Options
We will gather feedback from you about the previous and upcoming sprints. If any changes are requested, the project manager will work with the development team to ensure those changes are applied in a timely manner.
  • If any unforeseen circumstances occur, the team will re-evaluate, adjust, and pivot as needed
  • In the spirit of transparency, time is tracked in Toggl so you’ll see exactly what’s being worked on and how much time it takes to complete tasks. You’ll also receive daily emails outlining all the hours worked
4
Step 4. Start Implementing the Project for Development
The final part of our journey together gives you a chance to dive further into franchises that we end up picking as your finalists. We will then determine which one is your best choice by interacting with a multitude of industry experts.

You will have the ability to examine documents like the Franchise Disclosure Document that overviews each individual franchise separately and to understand the options you have to finance your business in an efficient manner.

Let’s Collaborate with Us!

From an early stage start-up’s growth strategies to helping existing businesses, we have done it all! The results speak for themselves. Our services work.

x

Επικοινωνίστε μαζί μας

Κοζάνη

Ελ. Βενιζέλου 2 Κοζάνη,
Δυτική
Μακεδονία , Ελλάδα

Τηλέφωνο: +30 2461 042044

Καστοριά

Στρατηγού Άρτη 21, Καστοριά,
Δυτική
Μακεδονία , Ελλάδα

Τηλέφωνο: +30 2467 027665

E-mail: info@koem.eu

Koem Consulting

H KOEM Λογιστική & Συμβουλευτική δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών σε οργανισμούς, επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα.


Η εταιρεία αναζητεί ένα νέο μέλος για να ενισχύσει το ανθρώπινο δυναμικό της στο γραφείο Κοζάνης.


Η ρόλος προϋποθέτει τη δυνατότητα εργασίας υπό συνθήκες σχετικής πίεσης, τη τήρηση προτεραιοτήτων και αυστηρών προθεσμιών, τη δυνατότητα ανάληψης ευθηνών και πρωτοβουλιών, εργαζόμενος ατομικά ή και στο πλαίσιο ομάδας εργασίας.


Ο ρόλος

  • Λογιστική παρακολούθηση βιβλίων Β και Γ κατηγορίας
  • Μισθοδοσία
  • Φοροτεχνικά
  • Ανάλυση οικονομικών καταστάσεων
  • Εκπόνηση επιχειρηματικών σχεδίων
  • Διαχείριση επενδυτικών προγραμμάτων


Απαραίτητα προσόντα

  1. Πτυχίο ή Μεταπτυχιακός τίτλος σχετικής κατεύθυνσης
  2. Πολύ καλή γνώση Microsoft office
  3. Ευχέρεια στη διαχείριση Πληροφοριακών Συστημάτων


Επιθυμητά προσόντα

  • Εμπειρία εργασίας σε μηχανογραφημένο λογιστήριο
  • Γνώση αγγλικής γλώσσας.
  • Εμπειρία στη διαχείριση δράσεων ενισχύσεων ΜΜΕ (ΕΣΠΑ, Αναπτυξιακός Νόμος κλπ)
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Συνέπεια και υψηλό αίσθημα ευθύνης


Η ΚΟΕΜ προσφέρει

  • Ικανοποιητικές αποδοχές
  • Συνεχής εκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Αν πιστεύεις ότι η θέση αυτή είναι κατάλληλη για εσένα στείλε το βιογραφικό σου στο info@koemconsulting.gr